Jason har fået sit ønskejob, tillykke men øv for os

Kære eliteafdeling

Efter længe, men nøje overvejelse har jeg valgt at opsige min stilling som 2.holds træner i GI40Hermes, ved udgangen af juli måned. Jeg har været rigtigt glad for mit job og føler jeg har fået fuld opbakning af bestyrelse, svømmere, forældre og cheftræner Nanna Grønbæk.

Jeg har valgt at søge nye udfordringer I Lyngby Svømmeklub, hvor jeg starter som ny Eliteholdstræner pr. 1/8. 2012. Jeg tager selvfølgelig sæsonen færdig med samme engagement som hidtil, og vil sammen med svømmerne arbejde på et rigtigt godt DÅM 2012.
Venlig hilsen
Jason Valentin Christensen
----------------------------------------

Kære forældre, trænere og svømmere
Jason fået sit ønskejob som 1. holdstræner. Tillykke til Jason. Øv for os. 
Jason har været hos os i mere end 5 år. Og har på alle måder udfyldt sit job efter højeste standard. Det vidner især resultaterne fra de sidste par år om. Jeg ved også at svømmerne kommer til at savne ham. Som ung svømmer er det vigtigt at ens træner også er et forbillede. Det har Jason været på alle måder. 
Jeg havde håbet vi kunne holde lidt længere på Jason, men nogle tilbud må man bare sige ja til. Jeg er glad for at Jason har haft en god tid i klubben og på vegne af bestyrelsen ønsker jeg ham godt vand (eller god vind) fremover. 

Allerede nu slår vi Jasons stilling op. Vi stræber efter en højt kvalificeret træner der kan levere samme resultater og menneskelige forståelse som Jason. Der er ingen tvivl om, at den position vores årgangshold har fået i Danmark skal fastholdes. Vi skal fastholde og udvikle vores position som Danmarks bedste talentfabrik. Derfor vil vi stille store krav til Jasons afløser. Krav der betyder at du som svømmer stadig fortsat vil svømme i Danmarks bedste talentmiljø.

Ansættelsesudvalget til bestå af undertegnede, Nanna Grønbæk og forældre fra eliteudvalget. Vi afholder samtaler med potentielle kandidater i løbet af maj måned og vil præsentere en afløser inden sommerferien.

Spørgsmål kan rettes til undertegnede eller Nanna.

/Allan Nyhus
Formand GI40Hermes